Santai Sini TERKINI

Sila Baca…

Page 105 of 135
1 102 103 104 105 106 107 108 135

Tips kulit kekal segar sepanjang Ramadhan

Bila bulan Ramadhan je, mesti ramai yang akan nampak lesu dan letih sebab berpuasa seharian kan. Hal ini disebabkan oleh kurang minum air waktu siang. So, kulit pun jadi dehydrated. Macam Cik Tin, Cik...

Tanda-tanda Produk Wajah Tak Sesuai Dengan Korang

Produk penjagaan kulit ni harganya bukanlah murah dan kita ni bukan perlukan satu produk aje tapi banyak produk untuk memastikan kulit tu kekal cantik. Tapi tu lah, bukan semua produk berkesan dan paling menyakitkan...

Emosi bagi kesan buruk pada kulit?!

Oh no! Tak sangka banyak rupanya emosi yang kita rasa menyebabkan kulit jadi tak cantik dan tak flawless!  Jom semak apakah emosi tersebut supaya korang boleh elakkan ya. Marah Sering dibelenggu emosi marah membuat...

5 cara latih diri kurang makan garam

Siapa sini rasa diri dia pemasin dan gemar menambah garam atau serbuk perasa yang banyak dalam masakan? Ish ish, bahaya tau! Pengambilan garam yang berlebihan boleh menyebabkan masalah darah tinggi kelak! Takkanlah nak risikokan...

5 cara mudah manjakan diri di rumah

Sekali sekala lepas penat bekerja atau penat buat apa apa pun lah, mesti kita rasa nak manjakan diri betul tak? Manjakan diri ni seronok tau dan boleh bantu kita recharge tenaga yang hilang tu...

2 cara putihkan leher yang hitam

Wanita sering menitikberatkan soal kecantikan wajah, namun terlupa untuk mengamalkan kebersihan dan penjagaan leher. Bahagian leher jika diabaikan boleh menyebabkan kulit menjadi kusam dan berdaki. Leher berdaki memang memalukan dan mampu mengurangkan tahap keyakinan...

Page 105 of 135
1 102 103 104 105 106 107 108 135
Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial