Santai Sini TERKINI

Sila Baca…

Page 101 of 133
1 98 99 100 101 102 103 104 133

Emosi bagi kesan buruk pada kulit?!

Oh no! Tak sangka banyak rupanya emosi yang kita rasa menyebabkan kulit jadi tak cantik dan tak flawless!  Jom semak apakah emosi tersebut supaya korang boleh elakkan ya. Marah Sering dibelenggu emosi marah membuat...

5 cara latih diri kurang makan garam

Siapa sini rasa diri dia pemasin dan gemar menambah garam atau serbuk perasa yang banyak dalam masakan? Ish ish, bahaya tau! Pengambilan garam yang berlebihan boleh menyebabkan masalah darah tinggi kelak! Takkanlah nak risikokan...

5 cara mudah manjakan diri di rumah

Sekali sekala lepas penat bekerja atau penat buat apa apa pun lah, mesti kita rasa nak manjakan diri betul tak? Manjakan diri ni seronok tau dan boleh bantu kita recharge tenaga yang hilang tu...

2 cara putihkan leher yang hitam

Wanita sering menitikberatkan soal kecantikan wajah, namun terlupa untuk mengamalkan kebersihan dan penjagaan leher. Bahagian leher jika diabaikan boleh menyebabkan kulit menjadi kusam dan berdaki. Leher berdaki memang memalukan dan mampu mengurangkan tahap keyakinan...

Tips jadi teman wanita yang memahami

“You tak pernah faham I!” Haaa siapa baru lepas dengar perkataan ni keluar daripada mulut boyfriend korang? Sakit kan? Yes Miss Gigi tau. Hmm cuba reflect balik adakah korang memang tak faham pasangan korang?...

Manfaat bila jadi ‘perigi cari timba’

Perempuan ni cukup takut dengan terma ni, perigi cari timba. Cik Tin faham sebab stigma masyarakat kita kan, lelaki kenalah kejar perempuan, bukan si perempuan duk terhegeh dekat lelaki! Haa tapi kan wujud lelaki...

Page 101 of 133
1 98 99 100 101 102 103 104 133
Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial