Category: Anggun Ayu

Page 26 of 27
1 23 24 25 26 27

Putihkan kulit secara semulajadi

Semua orang akan mahu kulit putih dan bersih. Diakui, kulit putih dan cerah adalah mimpi setiap orang, terutama bagi wanita. Malangnya, yang paling ramai yang memilih cara segera dan cepat untuk mendapatkan kulit putih...

Kenapa orang putih suka berjemur?

Pernah tak terlintas kenapa orang putih suka berjemur dan nak bagi kulit diorang tanned (gelap). Sedangkan mereka dah ada kulit putih yang orang kulit gelap pulak kebanyakkannya berusaha keras nak dapatkan. Bayangkanlah kalau orang...

Lulur badan dengan cara yang betul

Girls korang pernah tak buat lulur badan? Tahu kan ini adalah perawatan yang perlu uolls buat untuk dapatkan kulit badan yang halus dan mulus. Min selalu juga pergi buat lulur badan ni kadang-kadang kalau...

Mengenali jenis-jenis Spa

Anda pasti sudah biasa apabila mendengar perkataan ‘spa’? Kini, mengunjungi spa telah menjadi perkara yang biasa dilakukan oleh ramai orang, terutamanya wanita dalam masa lapang mereka. Ramai faktor menggalakkan orang ramai untuk pergi mendapatkan...

Tips untuk kulit flawless secara semula jadi

Pernahkah anda girls berfikir, kenapa kulit ualls tidak flawless macam retis-retis atau instafamous kat luar sana? Atau macam mana nak hilangkan jerawat kat muka ni?  Pernahkah anda tertanya-tanya mengapa orang lain mempunyai kulit licin,...

Amalan kecantikan pelik selebriti Barat

Sebagai selebriti sudah tentunya diperlukan untuk kelihatan sempurna dan menarik. Penampilan yang sempurna ini sudah tentu disusuli dengan rawatan kecantikan yang menjadi rutin harian untuk memastikan penampilan mereka tampak vass dan glamour.  Walau bagaimanapun,...

Warna gincu apa yang sesuai dengan kulit anda

Sebut sahaja warna apa, merah jambu, merah, ungu, bogel, coklat, oren, hitam, pic, biru, hitam, terdapat banyak warna gincu yang ditawarkan di pasaran dan mustahil untuk menyebutnya satu persatu. Bukan sekadar senarai warna yang...

Jenis Urutan Ibu Berpantang

Satu aspek penjagaan kesihatan reproduktif wanita yang semakin diambil berat adalah perkhidmatan penjagaan selepas bersalin. Berpantang adalah proses wajib di mana wanita yang baru lepas bersalin perlu berpantang untuk menyembuhkan semula tubuh badan dan...

Air Putih Untuk Sihat Tubuh Badan

Setiap manusia terutamanya kaum wanita ingin kelihatan cantik kan?. Pernah atau tidak anda dengar ungkapan kecantikan seorang wanita bermula dari dalaman, bukan sekadar kecantikan luaran, yang kebanyakannya diselaputi mekap tebal. Hari ini saya ingin...

Page 26 of 27
1 23 24 25 26 27
Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial